Splošni pogoji poslovanja za trgovce

Splošni del pogodbe o svetovanju in izvedbi promocijskih storitev ter storitev pri plačevanju pri trgovcu (v nadaljevanju pogodba)

  1. Splošno

    1. Kot del splošnega dela pogodbe štejejo tudi vsakokratno veljavni splošni pogoji uPay za uporabnike, ki jih ponudnik objavi na spletnih straneh ponudnika.
    2. Splošni pogoji predstavljajo pravni okvir za neposredno urejanje medsebojnih odnosov med vsemi uporabniki sistema uPay. V nadaljevanju prikazane pravice, ki jih trgovec preko sistema uPay prizna končnemu uporabniku, posredniku, ponudniku storitve uPay, ali drugemu trgovcu, so neposredne in jih lahko posamezni uporabnik ureja s trgovcem neposredno, brez posredovanja ponudnika storitve uPay.
    3. Vsi sodelujoči v sistemu uPay sodelujejo s trgovcem izključno na področju pridobivanja popustov zaradi skupinskih nakupov, z nakupi med seboj neposredno povezanih oseb, z možnostjo prenosa »dobroimetja, oziroma neizkoriščenega dela pravice do popusta, ki izhaja iz povezave posameznika na določen nakup« v namen nagrade ali nadomestila za sodelovanje pri promocijskih aktivnosti, (glede na obseg sodelovanja ter skladno z veljavno zakonodajo).
    4. Sodelujoči v nobenem smislu ne sodelujejo kot posrednik pri prodaji izdelkov ali storitev trgovca. Nakupno kupo-prodajani odnos končnega kupca s trgovcem je vedno neposreden in se v nobenem smislu ne nanaša na posrednike pri sodelovanju v skupinskem nakupu ter s tem povezani promociji izdelkov ali storitev trgovca.
    5. Ponudnik izvaja svoje storitve na področju izvajanja prodaje in promocije trgovca (izvedbe nagradnih iger, pospeševanja prodaje, izdajanja ponudb, predračunov ter ponudb na spletni strani, medsebojni poravnavi obveznosti med trgovci in uporabniki ter med trgovci znotraj uPay tržnice, pisni ter elektronski komunikaciji ali na spletni trgovini trgovca, preko tiskovin, medijev ali socialnih omrežij) in sicer:
      1. v neposredni povezavi z aktivnostmi trgovca na področju izvajanja določanja pogojev skupinskih nakupov, promocijskih aktivnostih trgovca, izvedbe nagradnih iger, pospeševanja prodaje, izdajanja ponudb, predračunov ter ponudb na spletni strani, spletni trgovini, elektronskih in drugih obvestilih in sporočilih trgovca končnim uporabnikom, posredovanju pri izvedbi medsebojne poravnave obveznosti med trgovci in uporabniki,
      2. z uporabo standardnih plačilnih metod (na primer UPN), ki omogočajo plačilo neposredno na obstoječi IBAN trgovca, ki je registriran v poslovni banki v EU in ki omogočajo sprejemanje standardiziranih plačilnih metod ter posredovanje identifikacijskih oznak plačilnih nalogov in kuponov,
      3. v neposredni povezavi s plačevanjem na uPay pogodbeno pooblaščenih plačilnih mestih v Sloveniji, kjer trgovci omogočajo plačevanje s standardiziranimi plačilnimi metodami UPN, s takojšnjim obvestilom o plačilu na plačilnem mestu,
      4. v neposredni povezavi s pooblaščenimi prodajnimi mesti trgovca, kjer lahko trgovec sam ročno ali avtomatizirano potrdi uporabo izbranih plačilnih nalogov in / ali kuponov uPay,
      5. v posredni povezavi s plačevanjem na prodajnih mestih v Sloveniji, kjer trgovci storitev omogočajo plačevanje z različnimi standardiziranimi plačilnimi metodami (UPN, kartice, takojšnja plačila, in podobno), z ali brez takojšnjega obvestila o plačilu na plačilnem mestu, glede na tehnične možnosti trgovca in ponudnika.
  2. Storitve ponudnika

    1. Ponudnik za trgovca izvaja sledeče storitve:
      1. Svetovanje pri pospeševanju prodaje trgovca in / ali spletnega trgovca ter izvedba avtomatizacije ustrezne standardizirane plačilne metode, ki omogoča izvedbo posebne, splošne ali nagradne promocijske akcije trgovca, na način zakonsko dovoljenih skupinskih nakupov, verižne promocije, z možnostjo neposrednega plačila z gotovino na plačilnem mestu ali z elektronsko banko, kjer je mogoče plačilo z UPN,
      2. izvedba ustrezne standardizirane plačilne predloge, ki omogoča naknadno izpolnitev podatkov o plačniku (personalizacija plačilnega naloga s podatki o plačniku) ter prevzem v celoti izpolnjenega plačilnega naloga, z namenom sodelovanja uporabnika v promocijski akciji trgovca, z namenom povezave plačilnega naloga in kupona uPay v sistem verižne promocije ter za namen plačilo z gotovino na plačilnem mestu ali z elektronsko banko, kjer je mogoče plačilo z UPN,
      3. možnost objave uPay promocijskega in / ali plačilnega naloga / kupona trgovca v uPay marketu,
      4. avtomatizirano obveščanje o generiranju novega uPay plačilnega naloga in / ali kupona, izvedenem plačilu z gotovino na uPay pogodbenem plačilnem, takoj (v roku nekaj minut) po izvedbi plačila,
      5. tehnološko izvedbo spletnega vmesnika in / ali API vmesnika, ki trgovcu omogoča tehnološko avtomatizacijo izvedbe ponujene storitve ali dobavo ponujene opreme, takoj po prejemu ustrezne potrditve o opravljenem plačilu na pooblaščenem plačilnem mestu,
      6. tehnološko izvedbo spletnega vmesnika in / ali API vmesnika, ki trgovcu omogoča tehnološko avtomatizacijo potrditve izvedbe uPay plačilnega naloga in / ali kupona ob nakupu ponujene storitve ali ponujene opreme, takoj po prejemu ustrezne informacije o oznaki uPay plačilnega naloga in / ali kupona s strani končnega kupca na pooblaščenem prodajnem mestu ponudnika s API klicem ali preko spletnega vmesnika ponudnika,
      7. pomoč pri ustrezni registraciji trgovca za izvedbo promocijskih akcij ter uporabo standardizirane promocijske in plačilne metode uPay,
      8. dostop do spletnega vmesnika, ki omogoča pregled seznamov pričetih postopkov promocij ter plačil ter seznama uspešno zaključenih plačil, na pooblaščenih plačilnih mestih uPay,
      9. avtomatizirana obvestila z obdobnimi poročili o dogodkih,
      10. vodenje konto računa dobroimetja / dolga trgovca ponudniku, dolga trgovca do uporabnikov sistema – kupcev, zaradi sodelovanja pri skupinskih nakupih, promocijskih akcijah in / ali nagradnih igrah ter drugih trgovcev, zaradi sodelovanja pri prodaji blaga in storitev preko uPay tržnice ali prenosa obveznosti od uporabnika na uporabnika ali drugega trgovca,
      11. izdajanje ustreznih računov ponudnika za izvedbo storitev po tej pogodbi.
  3. Storitve sistema uPay za Trgovce:

    1. Sistem uPay Trgovcem omogoča storitve:
      1. Registracijo vseh potrebnih podatkov Trgovca.
      2. Uporabo avtomatiziranega tehnološkega sistema za izdajo in spremljanje statusov izdanih plačilnih nalogov / kuponov uPay. uPay nalog / kupon se izdela z namenom:
        1. plačila računov / ponudb / predračunov, izdanih v trgovini, v spletni trgovini ali na spletni strani trgovca. Plačilo s standardizirano plačilno metodo uPay se izvede plačilo neposredno na obstoječi IBAN spletnega trgovca. Spletni trgovec številko svojega transakcijskega računa IBAN predhodno registrira v poslovni banki, ki ima sedež v EU,
        2. izvedbe in tehnološke podpore verižni promociji med sledilci in kupci trgovca in uporabniki sistema uPay,
        3. sodelovanja v nagradni igri kot del promocijske akcije z verižno promocijo.
      3. Urejanje in spreminjanje podatkov o Spletnem trgovcu ter s strani spletnega trgovca pooblaščenih osebah preko spletnega portala uPay.
      4. Avtomatizirano izdelavo in prevzem unikatne uPay identifikacijske oznake plačilnega naloga, za dopolnitev morebitno že obstoječega postopka za izdajo UPN plačilnega naloga v sistemu spletnega trgovca,
      5. Avtomatizirano ali ročno izdelavo celotnega UPN plačilnega naloga, ki je izpolnjen delno ali v celoti in opremljen z ustrezno QR kodo, kar omogoča neposredno plačilo na Plačilnih mestih, uPay plačilnih mestih ali v spletni banki, odvisno od vnosa potrebnih podatkov za posamezno plačilno mesto. Izpolnitev uPay plačilnega naloga v celoti z vsemi podatki je pogoj, da lahko Kupec Trgovcu plača plačilni nalog z uporabo gotovine in uPay plačilnega naloga na Plačilnem mestu. Delno izpolnjenega plačilnega naloga na Plačilnem mestu z gotovino ni mogoče plačati.
      6. Avtomatizirano ali ročno izdelavo delno izpolnjenega uPay plačilnega naloga, ki je izpolnjena le delno, in dodatno vsebuje možnost dodatne izpolnitve naloga s strani Kupca preko spletnega portala uPay.
      7. Odpiranje ter urejanje verižnih promocijskih akcij z uporabo uPay plačilnih nalogov / uPay verižnih kuponov.
      8. Spremljanje statusa ter urejanje statusov uPay plačilnih nalogov / kuponov preko spletnega portala uPay.
      9. Spreminjanje (potrjevanje) statusov uPay plačilnih nalogov / kuponov v primeru plačila na prodajnem mestu trgovca brez uporabe uPay plačilnega naloga kot plačilne metode ter z namenom potrditve izvedbe nakupa pri trgovcu z uporabo uPay verižnega kupona.
      10. Neposredno pošiljanje uPay plačilnih nalogov iz sistema uPay na elektronski naslov kupca,
      11. Prevzem podatkov in QR kod po izdelanih uPay nalogih z namenom pošiljanja uPay nalogov na drugačen način, preko elektronskih ali tiskanih sporočil in promocijskih gradiv Spletnega trgovca.
      12. Uporabo API vmesnika za avtomatizacijo povezave med tehničnim sistemom Trgovca in ponudnika. Trgovec uporablja API povezavo z namenom avtomatizacije izdelave ustreznih plačilnih nalogov ter avtomatizacije takojšnje potrditve v računovodskem sistemu Trgovca, z namenom dodatne poenostavitve in pospešitve poslovanja in uporabe standardiziranih plačilnih metod e-banke in plačila z gotovino na plačilnih mestih in uPay plačilnih mestih.
      13. Takojšnje obveščanje o izvedbi plačila z uPay plačilnim nalogom na uPay pooblaščenem plačilnem mestu. Rok za obvestilo o izvedenem plačilu na uPay plačilnem mestu je od nekaj sekund do največ 15 minut po izvedbi plačila, v kolikor pri izvedbi potrditve plačila ne pride do nepredvidenih tehničnih težav ali zapletov ali da med izdajo in plačilom uPay naloga na uPay pooblaščenem plačilnem mestu pride do izbrisa ali spremembe identifikacijske oznake uPay naloga. Trgovec bo o plačilu z uPay plačilnim nalogom v primeru plačila kupca z gotovino na pooblaščenem uPay plačilnem mestu obveščen takoj po plačilu in bo lahko takoj pristopil k dobavi opreme ali izvedbi storitve.
      14. Potrjevanje uporabe uPay plačilnega naloga na prodajnih mestih trgovca. Za potrebe izvedbe promocijske akcije Trgovec preko uPay vmesnika potrdi uporabo uPay plačilnega naloga, ki je povezan s posameznim nakupom, in, ki ga uporabnik pred nakupom z akcijo povezanega izdelka ali storitve pokaže trgovcu. Trgovec potrdi uporabo posameznega uPay plačilnega naloga takoj po opravljenem nakupu oziroma takoj po izteku zakonskega roka za možnost vračila izdelka trgovcu.

        Ob potrditvi uporabe uPay plačilnega naloga trgovec potrdi tako identifikacijsko oznako kot končno dogovorjeno ceno. S potrditvijo uporabe uPay plačilnega naloga trgovec potrdi svoje obveznosti do vseh uporabnikov, ki so sodelovali v verižnem skupinskem nakupu in / ali promociji trgovca ter obveznost trgovca do izpolnitve dogovorjenih obveznosti do uporabnikov, ki so, skladno s temi splošnimi pogoji ter skladno s pogoji posamezne promocijske akcije, v času trajanja akcije ter na osnovi svojega sodelovanja v verižnem skupinskem nakupu in / ali promocijski akciji trgovca ali z nakupom v isti akciji, pridobili posamezne ugodnosti.

        V primeru prejema več plačil na osnovi istega plačilnega naloga / kupona, v času trajanja skupinskega nakupa in / ali promocijske akcije, mora trgovec potrditi isti kupon tolikokrat, kolikor plačil je prejel na osnovi uporabe istega plačilnega naloga / kupona.

        V primeru, da trgovec ne potrdi uporabe uPay plačilnega naloga skladno s pogoji verižne promocijske akcije lahko uporabnik dogodek reklamira pri ponudniku storitve uPay z navedbo številke naloga, datumom in časom nakupa ter z opisom dogodka ter navedbo podatkov pravnih in fizičnih oseb, ki so bile udeležena v postopku nakupa, v roku 7 dni po nakupu oziroma zavrnitvi potrditve uporabe uPay plačilnega naloga ali kupona.

      15. Širitev prodajne mreže spletnega trgovca. S potrditvijo plačila z uPay plačilnim nalogom na uPay plačilnem mestu Spletni trgovec učinkovito razširi svojo prodajno mrežo na vsa uPay plačilna mesta, od katerih nekatera delujejo tudi 24/7. S tem Spletni trgovec podaljša delovni čas in dostopnost svoje spletne trgovine ter omogoči plačilo storitev na daljavo tudi z gotovino.
      16. Urejanje in spremljanje promocijskih akcij za obveščanje kupcev, ki uporabljajo portal ali storitve uPay in ki so podali ustrezno soglasje ponudniku za obveščanje o novostih in akcijah spletnih trgovcev, z namenom poenostavitve in pospeševanja prodajnega in plačilnega procesa preko spletnega portala uPay.
      17. Spremljanje stanja dobroimetja spletnega trgovca, izdanih računov in prejetih plačil za storitve ponudnika uPay, dolga trgovca do uporabnikov iz naslova sodelovanja v promocijskih akcijah ter nagradnih igrah.
  4. Izvedba promocijskih akcij

    1. Pri uporabi sistema uPay za namen promocijskih in nagradnih akcij se identifikacijska oznaka uPay plačilnega naloga dodatno uporabi tudi kot uPay verižni kupon.
    2. Na vsak verižni kupon se vežejo dodatne ugodnosti, ki jih trgovec nudi končnemu kupcu.
    3. Verižne kupone je mogoče med seboj povezati v verigo, ki omogoča, da trgovec dodatne ugodnosti nudi tako končnemu kupcu, kot tudi posrednikom, ki sodelujejo v postopku posameznega nakupa.
    4. Pri nakupu se seštejejo vse ugodnosti, ki so jih kupec ter vsi posredniki zbrali v postopkih skupinskih nakupov.
    5. Vse v postopku nakupa pri trgovcu pridobljene ugodnosti se kupcem ter posrednikom izdajajo v imenu trgovca. Trgovec je v celoti odgovoren za pokritje vseh priznanih ugodnosti za kupce, posrednike ter prejemnike nagrad v nagradnih igrah, vključno s pripadajočimi zakonsko določenimi dajatvami.
    6. Trgovec preko sistema uPay lahko izvede dva tipa promocijske akcije:
      1. Promocijska akcija z v naprej znano ceno izdelka ali storitve, kjer se ugodnosti za sodelujoče določajo sproti ter
      2. splošna promocijska akcija, kjer se nabor in končna cena določi šele ob končnem nakupu, ugodnosti za sodelujoče pa se določijo povratno.
  5. Pospeševanje prodaje z uporabo uPay verižnega kupona

    1. Pri promocijski akciji z v naprej znano ceno je koda uPay verižnega kupona neposredno povezana s končno ceno izdelka. Cena je končna in vključuje predvidene dajatve (DDV) in se samodejno spreminja, glede na uporabo verižnih kuponov ter glede na % popusta ali vrednost popusta, ki jih trgovec določi pred pričetkom promocijske akcije.
    2. Trgovec se obvezuje sprejeti končno plačilo s strani končnega kupca, ki ga v imenu trgovca izračuna ponudnik, kot potrjeno in plačano naročilo s strani končnega kupca.
    3. Ponudnik je odgovoren, da se ugodnosti pri izračunu cene obračunajo pravilno ter skladno z določili posamezne akcije. Razlika med prejetim plačilom ter osnovno ceno izdelka se s strani trgovca obravnava kot priznani popust končnemu kupcu.
  6. Splošna promocijska uporaba uPay verižnega kupona

    1. Pri splošni promocijski akciji izdelava uPay verižnega kupona v času izdelave kupona še ni povezana s končno ceno izdelka ali pa je cena določena le okvirno.

    Končna cena kupona se določi šele s strani trgovca na pooblaščenem prodajnem mestu trgovca ob potrditvi uporabe uPay verižnega kupona pri plačilu izdelka ali storitve ter na osnovi neposrednega dogovora med kupcem in trgovcem v trenutku nakupa, verižni sistem kuponov pa je uporabljen za namen določanja ugodnosti med udeleženci skupinskega nakupa in / ali promocije, ki pripelje do največjega mogočega števila končnih nakupov.

    1. Pri uporabi splošne promocijske akcije se trgovec obvezuje priznati uporabo uPay verižnega kupona ter kupcu ter s tem tudi vsem upravičenim z nakupom povezanih kupcev v sistemu verižnega skupinskega nakupa in / ali promocije priznati v naprej določene ugodnosti, ki jih je trgovec določil ob pričetku promocijske akcije.
  7. Nagradne igre

    1. Sistem uPay verižni kupon se lahko uporabi tudi za namen izvedbe nagradne igre. Nagradna igra je lahko povezana s pospeševanjem prodaje ali s splošno promocijo.
    2. Nagradna igra deluje način, da sodelujoči sodelujejo v parih. V primeru, da, ob izdelavi novega verižnega uPay kupona, ki ga sodelujoči izdela na osnovi promocijske akcije trgovca, uporabi tudi prejeti verižni kupon drugega sodelujočega v isti nagradni igri, se ustvari par, ki sodeluje v nagradni igri. Nakup za sodelovanje nagradni igri ni pogoj. Po zaključku nagradne igre ponudnik naključno izbere zmagovalni par (ali več njih, odvisno od pogojev trgovca), ter podatke o nagrajenem paru posreduje trgovcu. Trgovec izvede dobavo ali uporabo v naprej določene ter promovirane nagrade ali ugodnosti in plača ali odvede vse zakonsko predvidene dajatve povezane z nagrado.
  8. Določanje parametrov promocijske akcije

    1. Trgovec ob oblikovanju nove promocijske akcije lahko določi sledeče parametre ter ugodnosti, ki se vežejo na posamezni verižni kupon:
      1. rok pričetka akcije,
      2. rok zaključka akcije,
      3. tip akcije (prodajna ali splošna),
      4. opis storitve ali izdelka s prodajno ceno,
      5. povezave na splošne pogoje trgovca v zvezi s promoviranim izdelkom ali storitvijo, ugodnosti (popusti) za vsak korak v verižni promociji,
      6. ali se akcija objavi tudi v uPay marketu,
      7. vrednost popusta za uporabo akcijskega kupona (akcijski kupon trgovca),
      8. vrednost popusta za uporabo prevzetega kupona (prevzeti kupon uporabnika),
      9. vrednost popusta za uporabo prejetega kupona (prejeti kupon posrednika),
      10. vrednost povratnega popusta po nakupu, za kupca v skupinskem nakupu, ki je povezan z nakupom (kupon prijatelja),
      11. vrednost povratnega popusta po nakupu, za kupca v skupinskem nakupu, ki je posredno povezan z nakupom (kupona posrednega prijatelja).
      12. Dodatno število nagrajenih nivojev lahko določi trgovec glede na vrsto storitve ali izdelka, ki jo (ga) želi promovirati v postopku skupinskega nakupa.
      13. Nagrade za izbrane pare nagrajenih uporabnikov sistema uPay v nagradni igri, število, frekvenca ter vrednost nagrad v nagradni igri.
  9. Poroštvo Trgovca ponudniku, kupcem in drugim trgovcem v uPay tržnici

    1. V primeru uporabe sistema uPay za namen skupinskih nakupov, promocije, verižne promocije ter /ali nagradnih iger se trgovec obvezuje izvesti ter prevzeti odgovornost ter vse posledice iz naslova obveznosti do ponudnika ter do končnih uporabnikov – kupcev in drugih trgovcev, ki izhajajo iz naslova preko sistema uPay ponujenih ugodnosti in uPay tržnice.

      Te obveznosti so, med drugim a ne izključno, v primeru, da se pokaže dodatna, z uporabo storitev sistema uPay ali trženjem blaga ali storitev trgovca neposredno povezana obveznost izven okvira teh splošnih pogojev:

      1. pravice do izkoriščanja popustov ob uporabi verižnih kuponov pri nakupu s strani kupcev, ki so prevzeli ali prejeli verižne kupone,
      2. izplačila promocijskega dobroimetja na osnovi potrjenih nakupih prijateljev ali posrednih prijateljev v primeru zahteve uporabnika po izplačilu dobroimetja iz naslova skupinskega nakupa,
      3. izplačilo ali dostava nagrad nagrajencem v nagradnih igrah,
      4. medsebojna, preko Ponudnika posredna poravnava obveznosti med trgovci v primeru promoviranja in skupinske prodaje izdelkov in storitev preko uPay tržnice,
      5. plačilo storitev ponudnika skladno s cenikom ponudnika ali pogodbo med trgovcem in ponudnikom.
    2. Trgovec se obvezuje ob potrditvi uporabe verižnega kupona obvezuje upoštevati celotno končno doseženo ceno in se ne poskusiti izogniti promoviranim promocijskim ugodnostim do končnih kupcev posrednikov ali do ponudnika.
    3. V primeru, da se naknadno ugotovi, da trgovec ni priznal uporabe verižnega kupona ter se je s tem, posledično, delno ali v celoti izognil plačilu obveznosti do upravičenih posrednikov v postopku verižne promocije, je trgovec te obveznosti vseeno dolžan poravnati v celoti, vključno z morebitnimi zamudnimi obrestmi.
    4. Trgovec se obvezuje vse svoje obveznosti poravnati skladno z roki zapadlosti glede na vsako od zadevnih obveznosti. V primeru zamude poravnav obveznosti s strani trgovca je trgovec dolžan plačati tudi zakonsko določene zamudne obresti od vrednosti obveznosti in ki se računa od dne zapadlosti obveznosti do končnega plačila obveznosti s strani trgovca.
    5. Obveznosti trgovca do vseh drugih udeležencev nastanejo z uporabo storitev sistema uPay in to ne glede na to, ali je trgovec podpisal pogodbo ali izvaja aktivnosti le na osnovi splošnih pogojev.
    6. Trgovec ni dolžan izpolniti svojih obveznosti v primeru, da se izkaže, da so obveznosti nastale na osnovi tehnične napake v sistemu ponudnika ali brez predhodnega soglasja in / ali brez pasivnega ali aktivnega sodelovanja trgovca. Za pasivno sodelovanje štejejo nakupi pri trgovcu pred podpisom pogodbe, na osnovi storitev verižne promocije uPay, na katere trgovec ni takoj oziroma najkasneje v roku 5 delovnih dni po prejemu prvega plačila na svoj IBAN račun, opozoril ponudnika v smislu, da se ne strinja s pogoji storitve uPay. V primeru, da se obveznosti trgovca do uporabnikov sistema uPay izbrišejo, uporabniki sistema uPay pa do poravnave takih obveznosti s strani trgovca ali ponudnika niso upravičeni.
    7. Trgovec lahko, preko portala trgovca na predvideni način obvesti ponudnika, da ne želi več uporabljati ene ali več storitev ponudnika. V tem primeru se ponudnik obvezuje, da bo takoj oziroma nakjasneje v roku treh delovnih dni dne prekinil nadaljnje veriženje kuponov ter s tem povezano povečevanje obveznosti do trgovca. Prekinitev uporaba dela sistema ne vpliva na že nastale obveznosti s strani trgovca do drugih udeležencev in uporabnikov sistema.
    8. Trgovec se obvezuje zaščititi ponudnika pred vsemi morebitnimi zahtevki iz naslova terjatev do trgovca, s strani tretjih oseb ter morebitnimi pravnimi posledicami zaradi uporabe sistema s strani trgovca, kar vključuje tudi plačilo vseh morebitnih stroškov, ki bi jih ponudnik utrpel zaradi ali kot posledice pravnih postopkov tretjih oseb proti trgovcu ali ponudniku.
  10. Obveznosti trgovca do kupcev

    1. Trgovec se obvezuje, najkasneje v roku 14 dni po potrditvi nakupa z uporabo uPay plačilnega naloga ali kupona, ponudniku posredovati vse potrebne informacije o prejetem plačilu na osnovi nakupa, pri katerem je bil priznan popust končnemu kupcu na osnovi uPay kupona, še posebej pa se to nanaša na datum in čas nakupa, vrednost nakupa ter ID oznako uPay plačilnega naloga / kupona ali posredne referenčne oznake, ki se na ta nalog neposredno nanaša.
    2. Trgovec se obvezuje, da v času trajanja promocijske akcije končnim kupcem na noben drug način ne bo omogočil nakupov po ceni, ki bi bila nižja od osnovnega popusta, ki ga trgovec nudi v okviru promocijske akcije, niti ne bo na noben način omogočil končnemu kupcu nakupa brez uporabe kupona po ceni, ki bi bila nižja od osnovnega popusta ali po pogojih, ki bi bili za kupca in / ali trgovca bolj ugodni od pogojev v okviru skupinskega nakupa in / ali promocijske akcije trgovca preko sistema uPay. V primeru, da trgovec na drug način omogoča končnemu kupcu pogoje, ki so bolj ugodni kot pogoji z uporabo uPay kuponov je trgovec dolžan enake (za končnega kupca boljše) pogoje omogočiti tudi z uporabo uPay kuponov.
    3. Ob vsakem ugotovljenem morebitno delnem ali celotnem neupravičenem izogibanju izplačila obveznosti do kupca, posrednikov ali ponudnika je trgovec dolžan ponudniku plačati pogodbeno kazen v višini popusta na vseh izdanih uPay plačilnih nalogih in / ali kuponih + DDV, dokazana kršitev pa lahko pomeni tudi hujšo kršitev pogodbenih obveznosti ter vodi do takojšnje prekinitve sodelovanja po pogodbi ter objavo kršitve ter kršitelja na spletnih straneh ter komunikacijskih kanalih ponudnika.
    4. Obveznosti trgovcev do kupcev iz naslova akcijskih kuponov, prevzetih kuponov ter prejetih kuponov se iztečejo ob zaključku posamezne akcije. Po zaključku akcije pretečenih obveznosti kupci ne morejo več uveljaviti.
    5. Obveznosti trgovcev do s posameznim nakupom preko verige kuponov povezanih kupcev v skupinskem nakupu, ki nastanejo ob nakupu izdelka, na osnovi kuponov prijateljev ter kuponov posrednih prijateljev se ne iztečejo ob poteku akcije in nimajo časovne omejitve.

    Prejemnik je upravičen do prejema ugodnosti na osnovi nakupa do izvršitve, prejete ugodnosti pa lahko preda drugemu uporabniku ali jih podari v dobrodelne namene, v primerih, ki jih določajo splošni pogoji uporabe storitev uPay pa se obveznosti trgovca do prejemnika lahko prenesejo tudi na ponudnika.

    O morebitnem prenosu obveznosti trgovca na drugega upravičenca ponudnik obvesti trgovca preko portala trgovca ter z ustreznim elektronskim obvestilom ali poročilom.

  11. Poravnava in uporaba ugodnosti, ki so, kot povezane obveznosti trgovca, nastale do posrednikov v sistemu skupinskega nakupa in / ali promocije, na osnovi s strani trgovca potrjenih nakupov izdelka ob uporabi uPay kuponov, ali med trgovci na osnovi sodelovanja v uPay marketu

    1. Ugodnosti pridobljene s strani s posameznim nakupom povezanih kupcev na osnovi potrjenega nakupa, lahko izbere kupec, ki je upravičen do uporabe kupona prijatelja ali posrednega prijatelja:
      1. kot popust pri skupinskem nakupu izbranega izdelka ali storitve trgovca ali kot popust v kuponu priznani nominalni vrednosti, pri nakupu drugega izdelka ali storitve trgovca preko druge akcije istega trgovca,
      2. pri nakupu izdelka ali storitve preko uPay marketa z izmenjavo popustov v kuponu priznani nominalni vrednosti, med trgovci v uPay marketu na način, da ponudnik izvaja kliring med ponudniki v uPay marketu,. Pri tem trgovec ugodnost (pravico do popusta pri skupinskem nakupu), ki jo je zaradi predhodno potrjenega nakupa prejel posamezni kupec, vodi kot terjatev dobroimetja kupca brez znanega namena (npr. kot darilni bon).
      3. S sodelovanjem v uPay tržnici se trgovec in uporabnik strinjata, da se terjatve kupcev, v primeru koriščenja dobroimetja za uveljavitev ugodnosti pri drugem trgovcu v uPay tržnici, preko Ponudnika storitev, prenesejo na drugega trgovca.
      4. Ponudnik terjatve uporabnika ter dobroimetje iz tega naslova, začasno prevzame nase, za kar trgovcu izda ustrezni račun, drugemu trgovcu pa ustrezni dobropis, s katerim se dobroimetje prenese na drugega trgovca.
      5. Pri prevzemu in prenosu terjatve uporabnika se DDV ne obračuna, saj gre za še neizvršeno ter z novo storitvijo ali izdelkom še ne povezano terjatev upravičenega uporabnika v skupinskem nakupu.
      6. Prenos terjatev uporabnika iz ene akcije na drugo akcijo se izvedejo neposredno v okviru dolga trgovca do uporabnika in brez posredovanja ponudnika pri prenosu dobroimetja.
      7. Ponudnik za zneske pod 50 € izdaja obračune enkrat mesečno, za večje vrednosti pa v roku treh delovnih dni. Obračune ponudnik izdaja na osnovi prenosa dobroimetja s strani uporabnika na drugega trgovca znotraj uPay marketa. Ponudnik obračune izdaja v elektronski obliki.
      8. Trgovec se obvezuje dobroimetje na osnovi prejetega obračuna s strani Ponudnika plačati najkasneje v roku 5 delovnih dni po prejemu obračuna. V primeru zamude je trgovec dolžan plačati zakonske zamudne obresti in morebitne stroške ponovnega obveščanja ali izterjave.
      9. Ponudnik drugemu trgovcu pripiše prejeta sredstva v obliko nerazporejenega dobroimetja trgovca pri ponudniku v roku treh delovnih dni po prejemu sredstev s strani prvega trgovca.
      10. Ponudnik trgovcu izplača zbrano dobroimetje trgovca na osnovi zahteve trgovca za izplačilo sredstev, ki jo trgovec posreduje ponudniku v elektronski obliki preko portala trgovca. Pred izplačilom dobroimetja Ponudnik obračuna in poračuna vse morebitne zapadle dolgove trgovca do ponudnika na osnovi uporabe storitve uPay ter na osnovi prenosa dobroimetja na drugega trgovca zaradi sodelovanja v uPay tržnici.
      11. V primeru zahteve upravičenega kupca za izplačilo dobroimetja iz naslova zbranih popustov za nakup znotraj sistema skupinskih nakupov pri posameznem trgovcu, ponudnik posreduje trgovcu izračun ter način izplačila obveznosti do kupca ter osnovo ter podatke za morebitne dajatve, trgovec pa se obvezuje obveznosti do posrednika poravnati v roku 20 koledarskih dni po prejemu obvestila s strani ponudnika.
    2. S pooblastilom trgovcev, ki sodelujejo v uPay tržnici ponudnik lahko izvaja izravnavo obveznosti med posameznimi trgovci preko neizkoriščenega »dobroimetja« uporabnikov, ki so ga trgovci prenesli in plačali na ponudnika iz naslova sodelovanja v posameznih akcijah trgovcev ter v okviru sodelovanja trgovcev v uPay tržnici, uporabnik pa svoje pooblastilo za prenos dobroimetja izrazi na način, da v portalu moj.upay.si, v postopku izdelave uPay verižnega kupona, izbere posamezne prejete uPay verižne kupone, ki jih želi uporabiti pri nakupu opreme ali storitve pri drugem trgovcu znotraj uPay marketa.
  12. Prenos poroštva od ponudnika na trgovca pri plačilu uPay plačilnega naloga na uPay plačilnem mestu

    1. Pri plačilu uPay naloga kupec plačuje vedno preko plačilnega ali uPay plačilnega mesta neposredno na IBAN račun trgovca, ki je naveden na uPay nalogu. Finančni tok plačevanja uPay naloga gre praviloma mimo ponudnika, saj ponudnik praviloma v nobenem koraku ni posestnik finančnih sredstev, ki se uporabljajo za plačevanje uPay naloga.
    2. V primeru plačila uPay plačilnega naloga na Plačilnem mestu pogodbeni partner ponudnika, ki po pogodbi s svojo poslovno banko registrirano izvaja postopke plačil standardnih plačilnih nalogov UPN na svojih plačilnih mestih, po uspešno zaključenem postopku plačila UPN o uspešno zaključenem postopku avtomatizirano obvesti ponudnika ter mu ob tem izda ustrezno obvestilo ter poroštvo o zaključitvi postopka plačila predhodno registriranega UPN na račun trgovca.
    3. Ponudnik s to pogodbo prejeto poroštvo plačilnega mesta v vlogi potrjevalca prenaša na trgovca.
    4. Poroštvo se nanaša na celotno vrednost plačila, ki je bilo predhodno ustrezno registrirano pri ponudniku ter potrjeno na uPay pogodbeno pooblaščenem plačilnem mestu ponudnika pod sledečimi pogoji:
      1. da ponudnik svojih storitev ne izvaja brezplačno oziroma trgovcu ne prizna popusta v celotni višini storitve,
      2. da plačilni nalog ni bil naknadno storniran s strani pooblaščenega plačilnega mesta v roku 5 (pet) minut po potrditvi plačila in je o morebitni pooblaščeno plačilno mesto o stornaciji ustrezno obvestilo ponudnika, ponudnik pa trgovca,
      3. da je trgovec ponudnika na izpad plačila opozoril najkasneje v roku treh delovnih dni po potrditvi plačila, ki mu naknadno ni sledilo predvideno plačilo na katerikoli TRR trgovca,
      4. da posreduje ponudniku pisno potrditev s strani banke, da potrjeno zadevno plačilo ni bilo izvedeno in ni bilo zadržano s strani banke ali druge pooblaščene osebe,
      5. da trgovec pravočasno plačuje vse svoje obveznosti. Vse transakcije, ki so potrjene v času, v katerem trgovec zamuja s plačilom obveznosti, niso upravičene do poroštva potrditve plačila s strani ponudnika.
    5. Pod pogoji izdaje poroštva Trgovec lahko pozove ponudnika na unovčitev plačila poroštva s strani ponudnika v primeru, da plačilo preko oz. s strani uporabnika predhodno potrjenega plačilnega naloga ni bilo opravljeno v roku 7 delovnih dni po potrditvi na uPay plačilnem mestu, ali pa v tem času ni bilo pridobljeno potrdilo, da je bilo plačilo zadržano ali stornirano v predvidenem roku.
    6. Trgovec do unovčitve garancije pri ponudniku ni upravičen v primeru, da je bilo plačilo zadržano zaradi kakršnegakoli razloga s strani uradnega ponudnika plačilne metode.
    7. V primeru, da je trgovec pri ponudniku vnovčil poroštvo plačila, mora trgovec znesek delno ali v celoti povrniti ponudniku v roku treh delovnih dni, v vsakem primeru, v katerem je naknadno prejel delno ali celotno plačilo za potrjeni plačilni nalog, za katerega je trgovec uveljavil ponudnik pa trgovcu delno ali v celoti plačal poroštvo.
    8. Pred izplačilom poroštva si ponudnik pridržuje pravico do prioritetne poravnave vseh morebitnih obveznosti Trgovca do ponudnika, v breme vrednosti poroštva.
  13. Obveznosti trgovca do ponudnika

    1. Trgovec se obvezuje, da bo, v okviru ter v času veljavnosti te pogodbe:
      1. za namen pospeševanje plačevanja opreme in storitev z enakim namenom uporabljal izključno rešitev ponudnika po tej pogodbi,
      2. da bo morebitno obstoječo lastno plačilno metodo nadgradil ter nadomestil z metodo ponudnika najkasneje v roku 30 dni po podpisu pogodbe za namen avtomatizacije ter pospeševanja postopkov plačevanja,
      3. da bo na plačilno metodo kupca opozoril vsaj na enak način, kot trgovec kupce opozarja tudi na vse druge plačilne metode, ki jih omogoča svoji spletni trgovini,
      4. da bo trgovec ob vsaki izdaji plačilnega naloga UPN usmeril končne uporabnike na pooblaščena plačilna mesta ponudnika z namenom pospeševanja in avtomatizacije postopkov plačevanja končnih uporabnikov pri trgovcu,
      5. ponudniku dovolil ne-izključno promocijo svoje trgovine ter svoje spletne trgovine ter uporabo ustreznih grafičnih materialov ter spletnih povezav na lokacije, kjer trgovec samostojno, ter nepovezano s ponudnikom, skladno z veljavno zakonodajo izvaja prodajo opreme ali storitev.
    2. 46. Trgovec se obvezuje, da v okviru te pogodbe ne bo promoviral ali omogočal nakupa in prevzema storitev ali dobave opreme, ki bi bila v nasprotju z veljavno zakonodajo, še posebej pa ne bo omogočal storitev ali opreme v povezavi z nasiljem, terorizmom, orožjem ali drugimi reguliranimi dejavnostmi, brez ustreznih predhodno pridobljenih posebnih dovoljenj s strani nadzornih organov.
    3. 47. Trgovec se obvezuje obvarovati ponudnika pred vsemi morebitnimi zahtevki iz naslova izvedbe storitev ali dobave opreme, ki so bili plačani z uporabo sistema ponudnika v celoti, vključno z vsemi morebitnimi stroški, ki bi lahko nastali zaradi takih postopkov.
    4. 48. V primeru kršitve določil tega člena se trgovec obvezuje do plačila odškodnine v celotni višini morebitno povzročene škode ponudniku, vključno s povzročeno dokazljivo škodo zaradi izgube dobrega imena ponudnika ter morebitnimi posrednimi posledicami in povezanimi stroški.
  14. Cenik in obračunavanje storitev

    1. Ponudnik trgovcu obračunava stroške izvedbe svojih storitev skladno s prilogo 1 k tej pogodbi.
    2. Ponudnik trgovcu obračunava stroške izvedbe svojih storitev enkrat mesečno, z ustreznim računom in trgovcu obračuna DDV.
    3. Trgovec se obvezuje ponudniku posredovati seznam vseh uPay plačilnih nalogov, na osnovi katerih je prejel plačila na svoj TRR do 8. dne v mesecu za pretekli koledarski mesec na email naslov ponudnika.
    4. Trgovec se obvezuje plačati račun do 20. v mesecu za pretekli koledarski mesec na TRR ponudnika.
    5. Ponudnik trgovcu obračunava prenos ne potrošenih terjatev kupcev do trgovca iz naslova potrjenih skupinskih nakupov po uporabi sredstev s strani drugega trgovca v okviru uPay marketa, na ponudnika z ustreznim obračunom brez obračuna DDV.
    6. Trgovec se obvezuje plačati obračun za prenos ne potrošenih terjatev najkasneje v roku petih delovnih dni po prejemu obračuna ponudnika, na TRR ponudnika.
    7. V primeru zamude plačila lahko ponudnik takoj ustavi izvedbo svojih storitev za trgovca ter hkrati prične s postopkom izvršbe.
    8. V primeru zamude plačila je ponudnik upravičen do zakonsko določenih zamudnih obresti.
  15. Obveznosti trgovca do drugega trgovca znotraj uPay marketa

    1. Vsi trgovci, ki sodelujejo v uPay marketu se izrecno strinjajo, da v primeru, da prvi trgovec v predvidenem roku ponudniku na osnovi prejetega obračuna, ne plača obveznosti, ki so bile, na osnovi prenosa obveznosti trgovca do uporabnika preko uPay marketa, prenesene na drugega trgovca, lahko Ponudnik neposredno prenese obračunane obveznosti prvega trgovca na drugega trgovca ter o tem obvesti drugega trgovca z ustreznimi elektronskim obvestilom.
    2. Prenos obveznosti služi kot osnova za pričetek neposrednega postopka izvršbe drugega trgovca nad prvim trgovcem, Ponudnik pa je s tem obvestilom izvzet iz postopka izvršbe v delu terjatve drugega trgovca, ki se neposredno nanaša na prvega trgovca.
  16. Varovanje podatkov

    1. Ponudnik soglaša, da trgovec obdeluje osebne podatke kot samostojni obdelovalec ter jih varuje skladno z veljavno zakonodajo. Vsak uPay plačilni nalog namreč tudi v primeru, da se uPay plačilni nalog uporabi le kot verižni kupon, predstavlja neposredni dokaz o poslovnem sodelovanju med uporabnikom (potencialnim kupcem) in trgovcem kot prejemnikom plačila ali ponudnikom storitve ali zavezancem za izplačilo ugodnosti, zato se vsak uporabnik ob svojem sodelovanju v posameznem postopku, ki je neposredno povezan s trgovcem, zavestno zaveda, da so njegovi podatki posredovani v uporabo ter obdelovanje tudi trgovcu, saj brez podatkov postopkov prodaje ni mogoče zaključiti.
    2. Podatki uporabnika, ki jih o uporabniku vodi ponudnik, so na voljo trgovcu izključno na tiste podatke, ki so nujni za izvedbo storitve ali neposredno povezanih obveznosti trgovca do uporabnika. Druge podatke uporabnika ponudnik varuje skladno z veljavno zakonodajo.
    3. Obe pogodbeni strani se zavezujeta, da bosta morebitne osebne podatke nagrajenih ali sodelujočih uporabnikov, ki bodo prejeti izključno iz naslova sodelovanja v nagradnih igrah ali promocijah, ki se ne zaključijo z nakupom s strani uporabnika, uporabljala izključno za namene izpolnitve obveznosti, ki izhajajo iz te pogodbe, ter jih bosta varovala v skladu z zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.
  17. Varovanje poslovnih skrivnosti

    1. Trgovec se obvezuje s posebno skrbnostjo varovati vse poslovne podatke in informacije, do katerih bo prišel v času sodelovanja s ponudnikom. To se nanaša na kakršne koli tehnične, finančne in poslovne informacije in modele, ponudbe, poročila, plane, tržne analize, programsko opremo, podatkovne baze, podatke, tehnično in organizacijsko znanje in druge zaupne informacije o poslovanju ponudnika, ne glede na to, ali so podatki označeni z stopnjo zaupnosti ali ne.
    2. Trgovec se obvezuje poskrbeti, da bodo podatke varovali tudi vsi zaposleni pri trgovcu ter vsi, ki jim bo trgovcu posredoval podatke zaradi potreb izvajanja aktivnosti. Trgovec podatkov in informacij ne sme posredovati tretjim osebam neposredno ali posredno, brez pisnega soglasja ponudnika (izjema so uradne osebe z ustreznimi pooblastili). Dolžnost varovanja podatkov je trajna in se s prenehanjem sodelovanja s trgovcem ne prekine. Trgovec se obvezuje izdajatelju povrniti vso dokazljivo škodo, ki bi nastala zaradi kršitve tega člena s strani trgovca ali njegovega osebja.
    3. Trgovec in ponudnik se zavezujeta, da bosta zagotovila visoko raven varnostnih ukrepov, ki bodo zagotavljali čim manjše tveganje nepooblaščenega dostopa in kakršnekoli nepooblaščene obdelave podatkov iz prejšnjih dveh členov.
  18. Avtorska in intelektualna lastnina

    1. Poslovni modeli, teksti, programska oprema, blagovne znamke, slike, grafike, animacije in vse druge vsebine, ki so na razpolago trgovcu preko sodelovanja s ponudnikom po tej pogodbi so v lasti ponudnika ali ali preko ustreznih licenc v lasti tretjih oseb in so kot take zaščitene z zakonodajo o varovanju avtorske in intelektualne lastnine, patentne zakonodaje ali druge zakonodaje, ki ščiti intelektualno lastnino. Trgovec in njegove pooblaščene osebe v nobenem primeru ne smejo kopirati, spreminjati, posredovati ali uporabljati s to pogodbo pridobljenih pravic za druge komercialne ali nekomercialne namene, kot je to določeno s to pogodbo.
    2. Trgovec za čas trajanja te pogodbe pridobi ne-izključne pravice do uporabe blagovne znamke uPay.si, programske opreme in dokumentacije, ki jo trgovcu posreduje ponudnik. Druge pravice niso pridobljene. Trgovec ne sme spreminjati prejetih vsebin niti jih ne sme posredovati naprej. Prejete vsebine se smejo uporabiti izključno za namen in v skladu z navodili ponudnika.
    3. Trgovec v času veljavnosti te pogodbe, ponudniku dovolil ne-izključno promocijo trgovine ali spletne trgovine trgovca ter uporabo ustreznih grafičnih materialov ter spletnih povezav na lokacije, kjer trgovec samostojno, ter nepovezano s ponudnikom, izvaja prodajo opreme ali storitev, skladno z veljavno zakonodajo.
  19. Odgovornost

    1. Obe pogodbeni strani sta odgovorni za škodo povzročeno s strani podjetja in/ali pooblaščenih oseb v primeru namernega ravnanja, malomarnosti ali opustitve dejanja.
    2. Trgovec odgovarja za neposredno in posredno povzročeno škodo, povzročeno s strani podjetja in/ali pooblaščenih oseb, zaradi nespoštovanja zakonov o varovanju osebnih podatkov, zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma in navodil s strani ponudnika.
    3. Nobena pogodbena stran ne odgovarja za škodo povzročeno zaradi dejanj nemirov, vojne, naravnih nesreč ali drugih dogodkov, ki so povzročeni izven organizacijskih okvirov pogodbenih strani (na primer stavke, nedelovanje interneta, prometni kaos, omejitve regulatorjev doma ali v tujini).
  20. Prekinitev pogodbe

    1. Ponudnik si pridržuje pravico do takojšnje ustavitve vseh aktivnosti promocije trgovca v kolikor se promocija izkaže za zakonsko ali drugače moralno ali etično sporno, na osnovi zahteve pristojnih organov ali na osnovi morebitnega konflikta interesov, v primeru opustitve dejavnosti ali v primeru prekinitve ali ustavitvi vseh pogodb in postopkov potrjevanja s pogodbenimi potrjevalci plačilnih nalogov.
    2. Ponudnik lahko delno ali v celoti začasno ali trajno prekine z izvedbo storitev v primeru, da naročnik zamuja z izvedbo plačil ali obveznosti po pogodbi.
    3. Ponudnik ima pravico odstopiti od te pogodbe z rednim odpovednim rokom treh mesecev po odpovedi pogodbe v pisni obliki.
    4. Trgovec ima pravico odstopiti od te pogodbe z odpovednim rokom dvanajst mesecev po odpovedi pogodbe v pisni obliki vendar ne prej kot v roku štiriindvajset mesecev po podpisu pogodbe in ne preden se ne iztečejo vse že pričete promocijske akcije ali nagradne igre, ki jih trgovec izvaja preko sistema ponudnika ter izplačajo vse obveznosti trgovca do uporabnikov, ponudnika ter drugih trgovcev v okviru tržnice uPay.
    5. V primeru, da ena stran grobo krši določbe te pogodbe in s takim početjem ne preneha v roku treh delovnih dni po prejemu opozorila druge pogodbene strani, ima druga stran pravico kadarkoli odstopiti od dogovora o poslovnem sodelovanju brez odpovednega roka. V takem primeru je trgovec dolžan takoj poravnati vse odprte obveznosti do ponudnika, uporabnikov ter drugih trgovcev v okviru tržnice uPay.
  21. Splošna določila

    1. Za razlago pravnega razmerja med Ponudnikom in naročnikom ter za reševanje morebitnih sporov, ki izhajajo iz tega razmerja, se uporablja pravo Republike Slovenije. Za vprašanja, ki niso izrecno urejena s to pogodbo, veljajo določila zakona, ki ureja obligacijska razmerja ter drugi predpisi.
    2. Morebitne medsebojne spore rešujeta stranki sporazumno, v kolikor pa to ni mogoče, je za njihovo reševanje pristojno sodišče v Ljubljani.
    3. V kolikor se izkaže, da kateri od členov teh splošnih pogojev pravno ni veljaven, oziroma, zaradi spremembe zakonodaje tak postane, to na druge člene ne vpliva in ostanejo v veljavi. Za sporni člen se pogodbeni strani dogovorita poiskati ustrezno veljavno pravno rešitev, ki je najbolj podobna namenu spornega določila.
    4. Tretje osebe, ki niso neposredno opredeljene v tej pogodbi, preko te pogodbe ne morejo uveljavljati svojih pravic. Prav tako so pravice omejene na izključno pravice, kot so opredeljene s to pogodbo.
    5. Nič v tej pogodbi ne ustvarja partnerskega odnosa ali skupnega vlaganja med ponudnikom in trgovcem. Nobena pogodbena stran nima pravice do predstavljanja ali zastopanja druge pogodbeni strani. Vsaka pogodbena stran je samostojno odgovorna za svoje stroške poslovanja in samostojno prevzema vsa tveganja povezana s poslovanjem.
  22. Trajanje in veljavnost pogodbe

    1. Pogodba se sklepa za nedoločen čas in začne veljati z dnem podpisa obeh pogodbenih strank.
    2. Pogodba je sestavljena v dveh (2) enakih izvodih, od katerih prejme vsaka pogodbena stranka po en (1) izvod. Vse naknadne spremembe pogodbe morajo biti v pisni obliki obojestransko podpisanega aneksa.

Splošni del pogodbe o svetovanju in izvedbi promocijskih storitev ter storitev pri plačevanju pri trgovcu ver.2025/05