Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji za uporabnike storitev uPay

  1. Splošne določbe

    1. Splošni pogoji ponudnika storitve uPay opredeljujejo pogoje za uporabo spletnega portala, sistema in storitev uPay, vključno s pravicami in obveznostmi trgovcev in uporabnikov (v nadaljevanju ˝splošni pogoji˝). Splošni pogoji imajo naravo pogodbe.
    2. Kot del splošnega dela pogodbe štejejo tudi vsakokratno veljavni Splošni del pogodbe o svetovanju in izvedbi promocijskih storitev ter storitev pri plačevanju pri trgovcu, ki jih ponudnik objavi na spletnih straneh ponudnika.
    3. S potrditvijo splošnih pogojev ob registraciji trgovec in / ali uporabnik potrjujeta Ponudniku storitve uPay, da je / sta seznanjena z veljavnimi splošnimi pogoji in da z njimi soglašata.
    4. Za izvedbo določil veljavne zakonodaje, vključno z zakonodajo o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma v celoti odgovarja izključno spletni trgovec, ki je prejemnik plačil izvedenih s plačilnimi nalogi v okviru storitve uPay.
    5. Osebni podatki uporabnika, ki so uporabljeni na za namen izdelave uPay naloga, so preko portala dostopni tudi trgovcu, ki je kot prejemnik plačila naveden na uPay plačilnem nalogu.

      Vsak uPay plačilni nalog je, ne glede na to, ali je uporabljen le za namen sodelovanja v nagradni igri ali v sistemu verižne promocije, tudi plačilni nalog.
      Trgovec, ki je naveden kot prejemnik plačila po plačilnem nalogu zato postane samostojni upravljalec osebnih podatkov uporabnika, ki so vezani na posamezni plačilni nalog. Skladno z veljavno zakonodajo ter veljavnimi pogoji uporabe osebnih podatkov ponudnika ter trgovca mora uporabnik svojih osebnih podatkov urejati neposredno pri ponudniku storitev kot tudi neposredno pri trgovcu, na katerega se nalog nanaša.

      V delu, ki se nanaša na uporabo sistema uPay, v primeru uporabe osebnih podatkov, katerih upravljalec je trgovec, ponudnik izvaja storitve kot pogodbeni obdelovalec za trgovca. V delu, ki se nanaša na uporabo sistema uPay, v primeru uporabe osebnih podatkov, katerih upravljalec je ponudnik, trgovec uporablja storitve ponudnika kot samostojni upravljalec osebnih podatkov.

      Za izvedbo določil veljavne zakonodaje o varovanju osebnih podatkov, ki se nanašajo na podatke o kupcih, ki so bili v sistem uPay vneseni preko povezav s spletnim trgovcem ali z vnosom osebnih podatkov uporabnikov v sistem s strani spletnih trgovcev, in za katera uporabniki ponudniku še niso podali osebnega soglasja za obdelavo osebnih podatkov, kot upravljalec osebnih podatkov odgovarja trgovec, ponudnik storitve uPay pa le kot pooblaščeni obdelovalec.

      Za izvedbo določil veljavne zakonodaje o varovanju osebnih podatkov, v delu, ki se nanaša na osebne podatke o uporabnikih, ki so v sistemu uPay ob prijavi ali uporabi storitve že podali svoje osebno soglasje za obdelavo osebnih podatkov, odgovarja ponudnik storitve uPay kot upravljalec osebnih podatkov.

  2. Vloge posameznih uporabnikov

    1. Ponudnik storitve uPay je podjetje mc2 d.o.o. (v nadaljevanju; Ponudnik)
    2. Sistem je organizacijski, pravni in tehnološki sistem ponudnika, ki omogoča tehnološko izvedbo v nadaljevanju opisanih storitev ter povezav med trgovci in kupci s poudarkom na medsebojnih obveznostih, nastajanjem obveznosti ter poravnavo obveznosti. Del sistema so tudi ti splošni pogoji.
    3. Sistemski uporabnik storitev uPay je trgovec ali spletni trgovec, ki za svoje ime in svoj račun uporablja storitve uPay. (v nadaljevanju: Trgovec).
    4. Uporabnik plačilnih nalogov uPay so kupci, ki želijo na TRR trgovca, izvesti plačilo z uporabo plačilnega naloga uPay ali uporabiti uPay plačilni nalog kot verižni kupon zaradi sodelovanja v skupinskih nakupih, verižnih nagradnih igrah ali verižni promociji. (v nadaljevanju uporabnik).
    5. Registrirani uporabnik postane kupec (uporabnik), ki ponudniku storitev poda potrebne osebne, kontaktne ter varnostne podatke ter ustrezna soglasja za uporabo osebnih podatkov ter izbere uporabniško ime in geslo za dostop do portala registriranega uporabnika.
    6. Prodajno mesto je vsako mesto ali vsaka storitev, ki omogoča plačilo opreme ali storitve pri posameznem trgovcu.
    7. Plačilno mesto je vsako mesto, kjer je je mogoče z gotovino plačati standardizirani plačilni nalog (v nadaljevanju: Plačilno mesto).
    8. uPay pogodbeno plačilno mesto je plačilno mesto, kjer je je mogoče z gotovino plačati standardizirani UPN plačilni nalog in uPay plačilni nalog (v nadaljevanju: uPay Plačilno mesto), ki Ponudniku po izvedbi plačila takoj potrdi uspešno plačilo z uPay plačilnim nalogom.
    9. Spletna banka je storitev poslovne banke ali ponudnika finančnih storitev, ki svojim komitentom omogoča, da v breme dobroimetja na svojem računu izvedejo plačilo s standardiziranim plačilnim nalogom UPN ali uPay plačilni nalog (v nadaljevanju Spletna banka), brez takojšnje potrditve plačila ponudniku.
  3. Razlage pojmov in postopkov

    1. Plačilna metoda je kateri koli način plačila za opremo ali storitev pri posameznem trgovcu.
    2. UPN plačilni nalog je standardizirani plačilni nalog (položnica), ki deluje znotraj SEPA bančnega plačilnega sistema in ki vključuje podatke v obliki QR kode.
    3. QR koda je standardizirani slikovni prikaz podatkov, ki uporabnikom omogoča, da z uporabo pametnih naprav, kot so pametni telefoni ali čitalniki QR kod, enostavni preberejo večje število znakov, ki so prikazani v QR kodi, jih, brez napak pri vnosu vnesejo v pred pripravljene obrazce ali postopke, z namenom, da kupec lahko hitro in enostavno izvede plačilo pri trgovcu.
    4. uPay plačilni nalog je standardizirani UPN plačilni nalog (položnica).

      Vsak uPay plačilni nalog je opremljen z unikatno uPay identifikacijsko kodo.

      Vsak uPay plačilni nalog deluje znotraj SEPA ali podobnega bančnega plačilnega sistema, ki vključuje QR kodo in ki uporabnikom omogoča da neposredno uporabijo uPay QR kodo z namenom izvedbe plačila trgovcu s uPay plačilnim nalogom:

      1. na uPay plačilnem mestu,
      2. na drugem plačilnem mestu ali
      3. v spletni banki.
    5. Delno izpolnjen uPay plačilni nalog je delno izpolnjen standardizirani UPN plačilni nalog (položnica) z dodatno uPay identifikacijsko kodo, ki deluje znotraj SEPA ali podobnega bančnega plačilnega sistema, ki vključuje QR kodo in ki uporabnikom omogoča da uporabijo uPay QR kodo z namenom, da:
      1. Izvedejo plačilo v svoji spletni banki,
      2. obiščejo spletni vmesnik uPay,
      3. samostojno, hitro in enostavno dopolnijo vse manjkajoče podatke, ki so potrebni za izvedbo standardiziranega plačila UPN naloga na plačilnih mestih ali uPay plačilnih mestih in
      4. prevzamejo ali na svoj spletni naslov prejmejo uPay plačilni nalog z vsemi potrebnimi podatki.

      Uporaba delno izpolnjenega uPay naloga omogoča spletnemu trgovcu, da delno izpolnjen uPay nalog objavi v sredstvih množičnega obveščanja (spletna stran, obveščanje v elektronskih ali tiskanih publikacijah), kjer vsi podatki o plačniku, ki so potrebni za izvedbo plačila s standardnim UPN ali uPay plačilnim nalogom, še niso poznani v celoti.

      Manjkajoče podatke lahko kupec dopolni samostojno preko spletnega portala uPay, brez posredovanja spletnega trgovca, ter samostojno spremeni delno izpolnjen uPay nalog v s podatkom naročnika / plačnika izpolnjeni uPay plačilni nalog in izvede plačilo.

    6. Namen uporabe delno izpolnjenega uPay naloga je poenostavitev in pospeševanje postopka prodaje spletnega trgovca in poenostavitev postopka nakupa za kupca.

      Z izpolnitvijo podatkov o plačniku kupec trgovcu v istem koraku plačila naloga posreduje tudi vse potrebne podatke za izvedbo naročila izdelka ali storitve pri trgovcu.

      uPay identifikacijska koda je unikatna identifikacijska koda vsakega uPay delno ali v celoti izpolnjenega plačilnega naloga, na osnovi katere se tehnično identificira posamezni plačilni nalog, z namenom avtomatskega uparjanja po izvedbi plačila s strani kupca s postopkom naročila pri spletnem trgovcu, z namenom pospešitve izdaje blaga in storitev po izvedenem plačilu.

    7. uPay verižni kupon: uPay plačilni nalogi se, na osnovi svojih unikatnih identifikacijskih oznak ter s pomočjo tehnološkega sistema uPay, lahko med seboj povezujejo v verigo.

      Namen povezovanja uPay plačilnih nalogov je sodelovanje uporabnikov uPay plačilnih nalogov / verižnih kuponov v postopih skupinskih nakupov z možnostjo verižna promocija izdelka ali storitve pri posameznem trgovcu. Za potrebe sodelovanja in izvedbe promocijske akcije se za vsak uPay plačilni nalog uporabi izraz »uPay verižni kupon«. Osnovne lastnosti uPay plačilnega naloga ter s tem povezane prednosti se zaradi uporabe izraza uPay kupon ne spremenijo, se pa dopolnijo z dodatnimi lastnostmi, ki so povezane s promocijo ter verižno promocijo.

    8. Namen sodelovanja posameznega uporabnika v sistemu skupinskega nakupa je pridobiti čim bolj ugodne pogoje za lastni nakup pri posameznem trgovcu ali pri trgovcih, ki so med seboj povezani preko uPay marketa.

      S povezovanjem posameznega uporabnika z nakupi drugih uporabnikov storitve uPay se spreminja (izboljšuje) status posameznega uporabnika, ki sočasno sodeluje pri promociji skupinskega nakupa ter povratno pridobiva dodatne ugodnosti.

    9. Verižna promocija je oblika promocije izdelka ali storitve pri posameznem trgovcu, pri kateri uporabnik storitve uPay prejeto ponudbo trgovca nadgradi s prevzemom uPay kupona, prevzeti kupon pa skupaj s prejeto ponudbo deli svojim sledilcem ali prijatelji.

      Prijatelji in sledilci lahko prav tako prevzamejo svoje uPay kupone ter jih dodatno delijo s svojimi sledilci ali prijatelji.

    10. Posredni prijatelji so prijatelji prijateljev ter sledilci prijateljev, ki so tehnološko povezani preko verige kuponov.
    11. Nagrade za posameznega uporabnika za sodelovanje v posamezni verižni promociji so lahko v različnih oblikah ter številu.

      Višino nagrad ter trajanje promocijske akcije določa trgovec pred pričetkom posamezne akcije. V osnovi obstajajo nagrade v obliki:

      1. splošni akcijski popust za nakup promoviranega izdelka ali storitve,
      2. dodatni popust za prevzem uPay kupona,
      3. dodatni popust za prejeti uPay kupon,
      4. dodatni popust ali dobroimetje za vsak ob nakupu uporabljeni kupon prijatelja,
      5. dodatni popust ali dobroimetje za vsak ob nakupu uporabljeni kupon posrednega prijatelja.
    12. Uporaba popustov na osnovi uporabe kuponov prijateljev ter posrednih prijateljev: Uporabnik lahko prejete popuste na osnovi uporabe kuponov prijateljev ter posrednih prijateljev izkoristi:
      1. kot dodatni popust za nakup promoviranega izdelka ali storitve,
      2. kot popust za nakup drugega izdelka ali storitve istega trgovca,
      3. kot popust za nakup drugega izdelka ali storitve drugega trgovca v okviru uPay marketa ali
      4. kot osnovo za izplačilo zbranih popustov pri posameznem trgovcu.

      Pogoje uporabe zbranih popustov določa trgovec pri oblikovanju posamezne promocijske akcije. V Vsakem primeru je potrebno upoštevati veljavno zakonodajo ter pred morebitnim izplačilom zbrati celotno potrebno dokumentacijo uporabnika ter ustrezno prijaviti ter plačati zakonsko določeni del davčnih obveznosti. Velja tudi vsakokratno veljavni cenik storitev ponudnika uPay, ki je objavljen na spletnih straneh ponudnika.

    13. Verižna nagradna igra: Za pospeševanje verižne promocije lahko trgovec v promocijo doda tudi verižno nagradno igro. Uporabnik sodeluje na način, da
      1. v posamezni verižni promociji prevzame svoj uPay kupon,
      2. ga skupaj s ponudbo deli s svojimi sledilci ali prijatelji,
      3. vsak sledilec ali prijatelj prav tako prevzame svoj uPay verižni kupon ter ga
      4. v postopku prevzema uPay verižnega kupona poveže s prejetim verižnim kuponom.

      Na tak način se v en člen verige povežeta dva uPay verižna kupona. Vsak člen samostojno sodeluje v nagradni igri. Nakup izdelka ali storitve ni pogoj. Brez povezave dveh uPay verižnih kuponov v člen posamezni uporabnik ne more sodelovati v nagradni igri.

      V nagradni igri sodelujeta oba med seboj povezana uporabnika. Skladno s pogoji posamezne nagradne igre, ki jih pred začetkom posamezne promocije določi trgovec, se določi zmagovalca ali zmagovalce posamezne nagradne igre. Brezosebne podatke o nagrajenem paru lahko ponudnik objavi na spletni strani ponudnika. Za izplačilo nagrad v vsaki posamezni nagradni igri jamči posamezni trgovec. Ponudnik storitve uPay izvaja tehnično podporo izvedbe nagradne igre za uporabnike in za trgovce.

      Pred izplačilom nagrad mora nagrajenec posredovati vse potrebne podatke ter morebitno dokumentacijo, ki je potrebna za izpolnitev zakonsko ter organizacijsko določenih pogojev za sodelovanje v nagradnih igrah ter izplačila nagrad. Podatke morata poslati obe nagrajeni osebi v nagrajenem členu.

      Pogoj za izplačilo nagrad je, da se podatki posamezne osebe navedeni na posameznem nalogu ujemajo s podatki iz prejetih dokumentov, ter, da gre za dve različni fizični osebi. Pravne osebe ne morejo sodelovati v nagradni igri kot uporabniki.

      V primeru, da nagrajeni osebi ne posredujeta ustreznih dokazil v rokih, ki se jih navede v pozivu k posredovanju dokumentacije, se nagrajeni člen diskvalificira v celoti. Postopka določanja zmagovalca nagradne igre se v takem primeru ne ponovi oziroma se ga ponovi izjemoma na izrecno zahtevo trgovca ter v skladu s tehničnimi možnostmi ponudnika.

    14. Soglasje za posredovanje naloga: Vsak uporabnik je, pred posredovanjem obvestil, dolžan pridobiti vsa zakonsko predvidena potrebna soglasja za prejemanje posredovanih sporočil, v kateri koli obliki, s strani svojih sledilcev ali prijateljev neposredno.

      Upravljalec sistema uPay na uporabnika ne prenaša nobenih prejetih pooblastil s strani uporabnikov za nadaljnje posredovanje obvestil in sporočil, prav tako pa ni mogoče razumeti, da bi trgovec, preko sistema uPay svoja pooblastila za nadaljnje posredovanje obvestil prenesel na uporabnika.

      Uporabnik samostojno odgovarja za spoštovanje veljavne zakonodaje na področju varstva osebnih podatkov. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti prejemnika obvestil iz tega naslova.

    15. Prejemnik obvestil, ki prejme obvestilo sistema po pomoti, lahko odjavi svoj elektronski naslov iz seznama prejemnikov sistemskih obvestil tako, da sledi povezavi v prejetem obvestilu, ali da svoj elektronski naslov sporoči ponudniku storitve na elektronski naslov: odjava@upay.si z vsebino: »odjava«.
    16. Pred plačilom uPay plačilnega naloga je kupec pri trgovcu dolžan preveriti, ali je akcija še veljavna, oziroma, v primeru, da je akcija veljavna do razprodaje zalog, če so zaloge pri trgovcu še na voljo. Za morebitna vračila plačil izven okvira akcije se mora kupec obrniti neposredno na trgovca, trgovec pa ni dolžan priznati ugodnosti iz akcij, ki so pretečene ali ustavljene.
    17. Spletni portal uPay je varovano spletno mesto ponudnika storitve uPay, kjer uporabniki (trgovci, kupci in uPay plačilna mesta) lahko urejajo, potrjujejo in pregledujejo glede na potrebe posameznega uporabnika omejeni nabor podatkov o uporabnikih, uPay plačilnih nalogih, sodelovanju v posameznih akcijah ali nagradnih igrah, sporočilih, obvestilih ter druge s sodelovanjem ter za namene izvedbe aktivnosti zbrane povezane podatke.
    18. uPay market je področje na spletni strani uPay, kjer trgovci lahko javno objavijo svoje veljavne akcije, ter kjer lahko neregistrirani uporabniki pričnejo svoj nakup ali prevzem svojega verižnega kupona.
    19. moj.uPay market je področje v uPay spletnem portalu uporabnika, ki je ponudniku že posredoval ustrezno soglasje, in v katerem lahko uporabnik prejema in pregleduje dodatne še veljavne ponudbe in ugodnosti s strani spletnih trgovcev ter pregleduje svoje preteklo sodelovanje s ponudnikom in trgovci preko sistema uPay.
  4. Storitve uPay za Kupce

    1. Ponudnik storitve uPay uporabnikom (kupcem) omogoča storitve:
      1. Sodelovanje v verižni promociji: Skladno s pogoji uporabe uPay plačilnega naloga kot uPay verižnega kupona, skladno s pogoji posamezne akcije ter na osnovi usmeritev in navodil v posameznem koraku verižne promocije lahko uporabnik sodeluje v verižni promociji posameznega izdelka ali storitve na način, da prejete ponudbe deli s sledilci in prijatelji, ter na osnovi nakupov ali nadaljnje delitve verižnih kuponov prijateljev ali sledilcev pridobiva dodatne ugodnosti.
      2. Sodelovanje v verižnih nagradnih igrah: Skladno s posebnimi pogoji posamezne nagradne igre ter splošnimi pogoji nagradnih iger v sistemu uPay ponudnik uporabniku omogoča, da sodeluje v nagradnih igrah trgovcev.
      3. Uporabo prejetih uPay plačilnih nalogov za namen izvedbe plačila spletnemu trgovcu na uPay plačilnih mestih, plačilnih mestih ter v spletni banki.
      4. Uporabo javnega dela spletnega portala uPay za dopolnitev podatkov v predlogi uPay plačilnega naloga s podatki o plačniku ter morebitno drugimi manjkajočimi podatki na Predlogi plačilnega naloga ter za prevzem v celoti izpolnjenega uPay plačilnega naloga.
      5. Potrditev splošnih pogojev ponudnika in potrditev ali odvzem soglasja za posebne pogoje za sodelovanje v promocijskih akcijah.
      6. Registracija uporabnika in podajanje soglasij. V sistemu registrirani uporabnik postane vsak kupec, ki ponudniku storitve uPay poda soglasje, da lahko ponudnik podatke kupca uporabi za izdelavo uPay plačilnega naloga.
      7. Soglasje za uporabo storitev za namen izdelave uPay plačilnega naloga / verižnega kupona pomeni tudi soglasje, da vnesene podatke lahko prejme trgovec, ki je naveden kot prejemnik plačila ter jih v nadaljevanju obdeluje kot samostojni obdelovalec osebnih podatkov ter neodvisno od ponudnika.
      8. Uporaba spletnega vmesnika: Ponudnik lahko registriranim uporabnikom omogoči uporabo spletnega vmesnika uPay, preko katerega lahko registrirani uporabnik
        1. ureja svoje podatke in soglasja,
        2. pregleduje svoje uPay plačilne naloge ter statuse ter dobroimetje uPay nalogov / kuponov,
        3. pregleduje uspešnost posameznih verižnih akcij ter zbranih ugodnosti,
        4. pregleduje sodelovanje v nagradnih igrah s strani uporabnika,
        5. dostopa do uPay tržnice,
        6. poenostavi vnosa podatkov v uPay verižni kupon in / ali uPay plačilni nalog,
        7. prevzema predloge za deljenje prejetih ponudb s strani trgovcev,
        8. izbira možnosti uporabe zbranih ugodnosti zaradi sodelovanja v posamezni verižni promocijski akciji ali nagradni igri.
      9. Uporaba tržnice uPay: V sistemu registrirani uporabnik z dostopom do uPay tržnice postane vsak registrirani uporabnik, ki ponudniku storitve uPay poda soglasje, da lahko ponudnik podatke registriranega Kupca uporabi za namen obveščanja kupca o novostih in akcijah Trgovcev. Registrirani kupec z dodatnim soglasjem lahko v spletnem mestu uPay dodatno spremlja tudi ponudbe Trgovcev preko sistema uPay.

        S posameznim soglasjem se Kupec strinja tudi s tem, da Ponudnik lahko uporablja ustrezne elektronske identifikatorje (cookies), za izvedbo storitev in ustrezno analitiko uporabe storitev ponudnika.

      10. Nadgradnja standardnega UPN naloga v uPay nalog
        Uporabnik preko spletnega portala uPay lahko nadgradi svoj UPN plačilni nalog v uPay nalog. Sprememba uporabniku omogoča takojšnje obveščanje trgovca o plačilu uPay naloga na uPay plačilnem mestu ter s tem tudi pospešitev prodajnega postopka.

        Ob spremembi UPN naloga v uPay nalog lahko pride do vnosa novega trgovca v sistem uPay. Do sklenitve zavezujoče pogodbe med Ponudnikom in trgovcem so obvestila le informativne narave ter pobuda trgovcu, da čim prej pristopi k sodelovanju s sistemom uPay.

        Ponudnik lahko občasno veže dodatne ugodnosti za uporabnika na spremembo standardiziranega naloga v uPay nalog, na vnos trgovca, ki še ni registriran v sistemu, na prvo plačilo z gotovino na uPay plačilnem mestu pri novo vnesenem trgovcu in podobno. Pogoje akcije ponudnik objavi na spletnih straneh ponudnika.

  5. Poroštvo Trgovca ponudniku in kupcem

    1. Obveznosti trgovca do sistema kupca so opredeljene v splošnih pogojih za trgovce, ki so del teh splošnih pogojev.
  6. Poroštvo ponudnika Trgovcu

    1. Uporabnik postane registrirani uporabnik na podlagi izpolnitve podatkov za registracijo, ki je objavljena na spletni strani ali z uporabo uPay plačilnega naloga, ki vsebuje potrebne podatke za registracijo uporabnika. Po registraciji uporabnika trgovca ponudnik Trgovcu pošlje v podpis bilateralno pogodbo, s katero se dodatno uskladijo dodatni komercialni pogoji uporabe storitev sistema uPay.
    2. Uporabnik je lahko fizična oseba, neprofitna ali profitna organizacija oz. s.p. ali druga oblika pravnega subjekta.
    3. Ponudnik si do podpisa pogodbe pridržuje pravico do prekinitve registrirane uporabe brez dodatne obrazložitve.
    4. Uporabnik z registracijo v spletnem vmesniku za uporabo sistema uPay soglaša, da ponudnik lahko preveri, hrani ter obdeluje vse podatke vlagatelja, navedene v postopku registracije ter vse dodatno pridobljene podatke, ki so potrebni za uporabo storitev uPay, skladno s politiko zasebnosti ponudnika.
    5. Na osnovi registracije, ponudnik vsakemu novemu registriranemu uporabniku dodeli unikatno uporabniško ime in geslo, ki ga sistemski uporabnik potrebuje za uporabo storitev uPay. V aplikaciji se sočasno kreira profil registriranega uporabnika.
    6. O potrditvi registracije uporabnika, za uporabo uPay storitev, na podlagi elektronskega vloge/obrazca, odloča odgovorna oseba ali komisija ponudnika, Odločitev odgovorne osebe ali komisije je dokončna. Odgovorna oseba ali komisija svojega sklepa vlagatelju ni dolžna pojasnjevati.
    7. Za uporabnika fizično osebo se šteje, da je postal registrirani uporabnik z dnem prve uporabe storitve ponudnika uPay ali z dnem potrditve splošnih pogojev poslovanja uPay.
    8. Uporabnik trgovec postane vsak uporabnik, ki uporabi sistem uPay z namenom, da bo izdal uPay plačilni nalog z namenom plačila na svoj TRR.
    9. Ponudnik lahko pošlje bilateralno pogodbo vsakemu uporabniku trgovcu. Do podpisa pogodbe se šteje, da ima sistemski uporabnik Trgovec status pridruženega sistemskega uporabnika, ki deluje začasno ter na osnovi splošnih pogojev poslovanja.
    10. Za uporabnika trgovca se šteje, da je postal registrirani sistemski uporabnik z dnem podpisa bilateralne pogodbe, z dnem potrditve uPay plačilnega naloga ali z dnem evidentirane aktivne uporabe uPay sistema s strani trgovca na osnovi splošnih pogojev poslovanja za trgovce.
  7. Pravice in obveznosti registriranih uporabnikov

    1. Vsak registrirani uporabnik ima pravico do uporabe storitev uPay.
    2. Registrirani uporabnik se obvezuje samostojno seznaniti z delovanjem posameznih storitev, ki so podrobno opisane na spletnem naslovu www.uPay.si.
    3. Registrirani uporabnik ima pravico do dostopa do vseh informacij, ki so povezane z registrirano uporabo uPay.
    4. Uporabnik ima možnost preklicati uporabo storitev uPay, skladno s pogodbenimi določili.
    5. Ponudnik obvešča o novostih sistema uPay vse registrirane uporabnike.
    6. Ponudnik obvešča o novostih in akcijah Spletnih trgovcev samo tiste registrirane uporabnike, ki so podali ustrezno soglasje. Več v politiki zasebnosti.
    7. Vsak uporabnik se zavezuje, da bo:
      1. zaupno varoval vsa svoja gesla povezana z uPay ter nosil vso odgovornost za morebitno škodo, ki bi, kot posledica neskrbnega ravnanja uporabnika, nastala kot posledica nepooblaščenega dostopa tretjih oseb do gesel in uporabniškega profila;
      2. takoj obvestil ponudnika o vseh morebitnih nepravilnostih v zvezi s prejšnjo alinejo in drugih nepravilnostih v zvezi z delovanjem aplikacije uPay ali drugih storitev ponudnika;
      3. redno spremljal svoje poslovanje na svojem uporabniškem profilu ter vsa prejeta obvestila in sporočila ponudnika v zvezi z uporabo storitev uPay;
      4. spoštoval določila teh splošnih pogojev;
      5. spoštoval intelektualno lastnino ponudnika, kamor sodi celotna dokumentacija, vsi postopki in procedure rešitve uPay ter vsi elementi grafično celostne podobe.
    8. Uporabnik se obvezuje, da ne bo:
      1. Uporabljal več kot en moj.uPay račun,
      2. Sam sebi izdajal in za dodatne popuste uporabljal verižne kupone uPay v posamezni promocijski akciji ali nagradni igri,
      3. svojih gesel predal ali zaupal tretji osebi,
      4. dostopal do svojega uporabniškega profila ali do celotnega sistema uPay z uporabo drugih tehničnih pripomočkov razen tistih, ki jih daje na voljo ponudnik oziroma jih ponudnik javno razglasi kot sprejemljive,
      5. brez pisnega soglasja ponudnika sodeloval v poskusih zlorabe in/ali delnega ali celotnega kopiranja sistema, dokumentacije, grafične podobe in/ali postopkov.
    9. Uporabnik je dolžan v roku osmih (8) dni sporočiti ponudniku vsako spremembo podatkov, ki jih je ob sprejemu med registrirane uporabnike ali naknadno posredoval ponudniku.
  8. Omejitve uporabe in pravice ponudnika

    1. Ponudnik ima pravico do delne začasne ali trajne ustavitve izvajanja posameznih možnosti, ki so predvidene v teh splošnih pogojih, glede na tehnične možnosti ponudnika ali glede na morebitne zahteve pristojnega regulatorja.
    2. Ponudnik ima, zaradi zagotavljanja varnosti delovanja in preprečevanja zlorab, pravico kadarkoli delno ali v celoti blokirati delovanje posameznega trgovca, kupca, uPay plačilnega mesta, posamezne storitve ali celotnega sistema uPay.
    3. Ponudnik ne odgovarja za morebitne izpade delovanja sistema, niti za neposredno ali posredno škodo, ki bi nastala kot posledica začasnega izpada ali nedelovanja, sistemov ponudnika ali sistemov poslovnih partnerjev uPay, od katerih so storitve ponudnika neposredno ali posredno odvisne.
    4. Ponudnik ne odgovarja za posledice, ki nastanejo na osnovi sprememb veljavne zakonodaje.
    5. Ponudnik ne odgovarja za posledice morebitnih zlorab v tehnično-tehnoloških in telekomunikacijskih sistemih drugih izvajalcev, na katere ponudnik nima neposrednega vpliva.
    6. Ponudnik ne odgovarja za posledice, ki bi nastale zaradi višje sile ali kot posledica nemirov ali vojn ali neposrednega napada na ponudnika storitev, ki ga ponudnik, z uporabo sredstev v višini, ki omogočajo splošno in posebno varovanje dobroimetja ter osebnih podatkov uporabnika v času miru, ne more preprečiti.
    7. Ponudnik ne odgovarja za kakovost, dobavljivost, garancijske obveznosti, informiranje, sporočanje, in ali nič, kar je povezano s storitvami ali izdelki, ki jih preko sistema ponudnika uporabnikom nudijo ali prodajo drugi trgovci. Za vse zahtevke v zvezi s storitvami ali izdelki se morajo kupci obrniti neposredno na prodajalca.
    8. Uporabniki trgovci se obvezujejo ponudnika uPay obvarovati in zaščititi pred vsemi morebitnimi zahtevki s strani tretjih oseb, ki so povezane z izdelki, ki jih trgovci kupcem nudijo ali prodajajo preko sistema ali storitev ponudnika uPay kar vključuje tudi vse morebitne neposredne in posredne stroške ponudnika, ki nastanejo v zvezi z morebitnimi zahtevki s strani tretje osebe in ki se nanašajo na opremo ali storitev, ki jo, preko sistema uPay oglašuje ali prodaja trgovec v svojem imenu in za svoj račun.
    9. Uporabniki se obvezujejo ponudnika uPay obvarovati in zaščititi pred vsemi morebitnimi zahtevki s strani tretjih oseb, ki so povezane s posredovanjem promocije v nasprotju z veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov, v zvezi z izdelki, ki jih trgovci kupcem nudijo ali prodajajo preko sistema ali storitev ponudnika uPay kar vključuje tudi vse morebitne neposredne in posredne stroške ponudnika, ki nastanejo v zvezi z morebitnimi zahtevki s strani tretje osebe in ki se nanašajo na opremo ali storitev, ki jo, preko sistema uPay oglašuje ali prodaja trgovec v svojem imenu in za svoj račun.
  9. Varstvo osebnih podatkov

    1. Ponudnik varuje vse osebne podatke, obvestila in sporočila, pridobljena od uporabnikov, kot zaupne in v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov ne glede na to, ali je vloga uporabnika že bila ali še ni bila obravnavana, potrjena ali zavrnjena ter ne glede na to, ali je uporabnik še registriran ali ni več registriran.
    2. Več o obdelavi osebnih podatkov, njihovem varovanju, namenih in pravnih podlagah za obdelavo ter o pravicah posameznika v zvezi z njegovimi osebnimi podatki, si lahko preberete na povezavi politike zasebnosti.
    3. Uporabnik z registracijo v aplikaciji ali s pričetkom prve izvedbe nakupa storitve preko sistema uPay, izrecno potrjuje in soglaša, da ponudnik, po potrebi, na terminalski opremi uporabnika namesti del programske opreme (piškotki ali cookie), ki ponudniku omogočajo izvedbo storitev uPay, spremljanje statističnih podatkov, dostop do spletnih strani, storitev in informacij, preprečevanje zlorab ter zagotavljanje varnosti in izvajanje nalog v skladu z veljavno zakonodajo. Več o piškotkih si lahko preberete na povezavi piškotki.
  10. Uporabniški račun uPay

    1. Uporabniki račun je tehnološko zaščiten prostor v programski aplikaciji ponudnika, do katerega ima dostop le registrirani uporabnik. Uporabniški račun uporabniku omogoča uporabo storitev ponudnika. Vsak uporabnik, ob oddaji vloge za uporabo, prejme uporabniško ime in geslo, s katerim aktivira svoj račun.
    2. Uporabniški račun se blokira:
      1. na podlagi prijave uporabnika o izgubi ali kraji uporabniškega imena ali gesla,
      2. prijave o nepooblaščenem dostopu,
      3. na podlagi indicev o morebitnih drugih nepravilnostih v povezavi z uporabnikom ali uporabo računa,
      4. na osnovi zavrnjenega (nedostavljivega) elektronskega sporočila na elektronski naslov,
      5. na osnovi nepotrjene ali nepravilno potrjene prijave s strani uporabnika, posredovane na kontaktni elektronski naslov uporabnika.
    3. V primeru zahteve za de-blokado mora uporabnik zahtevo obvezno posredovati v pisni obliki s podpisom odgovorne osebe.
    4. V primeru, da gre za reševanje problema, ki je nastal zaradi napake, neznanja ali malomarnosti s strani uporabnika in še posebej v primeru, da se enak primer, pri istem uporabniku, ponovi večkrat, gre za primer neupravičene reklamacije. V primeru neupravičene reklamacije mora uporabnik najprej poravnati stroške odprave neupravičene reklamacije, šele nato se mu omogoči ponovni dostop in uporabo računa.
    5. Dostop do uporabniškega računa in storitev ponudnika je uporabniku zagotovljen nepretrgoma, oziroma skladno z določili teh splošnih pogojev, preko spletnih strani ponudnika.
  11. Zaračunavanje storitev

    1. Uporaba storitev uporabe spletnega portala ponudnika uPay, ki je skladna z splošnimi pogoji poslovanja in pravilno uporabo storitev, je za uporabnike brezplačna. Ponudnik lahko omeji količino ali število uporabe brezplačnih storitev za uporabnika. Omejitev uporabe ponudnik objavi na spletnih straneh ponudnika.
    2. Za obračun nadomestil nad omejitvijo lahko ponudnik uporabniku zaračuna nadomestilo, v višini, ki je predmet bilateralne pogodbe med sistemskim uporabnikom in ponudnikom.
    3. Cenik uporabe storitev ali nakupa blaga, ki jih trgovci uporabnikom nudijo preko spletnega portala ponudnika, je objavljen na spletnih straneh ponudnika ali v samem postopku nakupa pred potrditvijo plačila.
    4. Cena nadomestila stroškov za reševanje neutemeljenih reklamacij, odpravo napak s strani uporabnika, stroškov v primeru izgube ali kraje gesla ter morebitni drugi stroški v povezavi z uporabo storitev uPay so objavljeni na spletnih straneh ponudnika.
  12. Sistem ugodnosti

    1. Uporabnik lahko sodeluje v sistemu ugodnosti ponudnika, ki je predstavljen na spletnih straneh ponudnika.
    2. Uporabnik soglaša, da ga ponudnik obvešča o novostih v sistemu ugodnosti preko uPay spletnega portala na poštni ali elektronski naslov uporabnika ali na telefonsko številko uporabnika.
    3. Morebitne davčne obveznosti iz naslova prejemanja nagrad zaradi sodelovanja v sistemu ugodnosti bremenijo uporabnika, razen v primeru, kjer je to v sami nagradni igri to izrecno prikazano. Izjema se lahko nanaša izključno na tisto nagrado, v kateri je izjema prikazana.
  13. Izguba ali kraja gesla

    1. V primeru izgube ali kraje gesla v zvezi z uporabniškim računom ali drugega gesla, povezanega z uporabo uPay je uporabnik dolžan takoj obvestiti s pisno izjavo ponudnika na podpora@upay.si.
    2. Uporabnik je dolžan poravnati vse morebitne stroške, povezane s preklicem uporabniškega računa ali uporabo storitev pri ponudniku. Vsa gmotna škoda, ki nastane kot posledica izgube ali kraje gesla za čas do izteka naslednjega delovnega dne od prejema obvestila, bremeni uporabnika – imetnika gesla.
  14. Reklamacije

    1. Za reševanje reklamacij v zvezi z uporabo sistema uPay, sistemom ugodnosti ali uporabo dodatnih storitev uporabnika je pristojen ponudnik. Uporabnik posreduje ponudniku reklamacijo glede nepravilnosti v delovanju sistema vplačil ali sistema ugodnosti v roku osmih (8) dni po prejemu ustreznega obvestila o opravljeni storitvi ali pričetku postopka.
    2. Če se reklamacija uporabnika izkaže kot neutemeljena, (na primer: popravljanje napačno navedenih podatkov, odprava posledic napak, ki so posledica neupoštevanja navodil, še posebej, če se napake ponavljajo), ponudnik uporabniku zaračuna stroške postopka po veljavnem ceniku, ki je javno objavljen na spletnih straneh ponudnika.
  15. Prenehanje registrirane uporabe sistema uPay

    1. Registrirana uporaba sistema uPay pri ponudniku velja od registracije ali uporabe storitve ponudnika do prenehanja uporabe uporabniškega računa uPay.
    2. Uporabniški račun preneha z zahtevo uporabnika po zaprtju na osnovi odločitve komisije ali pooblaščene osebe ponudnika, z izgubo poslovne sposobnosti uporabnika, s smrtjo uporabnika, z ustavitvijo dejavnosti uporabnika ali ponudnika, zaradi določil veljavne zakonodaje, pristojnih organov ali zahteve izdajatelja.
    3. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabniku, ki kakorkoli krši te splošne pogoje uporabe sistema uPay ali veljavno zakonodajo, navede napačne podatke, v predvidenem roku ne poravna svojih obveznosti oziroma, je popolnoma neaktiven več kot 24 mesecev, brez obrazložitve odpove uporabo uPay in ga s tem izključi iz seznama registriranih uporabnikov. Izključitev začne veljati z dnem izdaje sklepa o izključitvi in zaprtju uporabniškega računa uPay.

      V primeru zaprtja računa iz kateregakoli od navedenih razlogov v tej točki se morebitno preostalo dobroimetje na računu uporabnika prenese v korist ponudnika sistema.

    4. V primeru prenehanja registrirane uporabe ima izključeni uporabnik pravico, da vloži zahtevo za posredovanje zavedenih dogodkov ter za ta namen ponudniku posreduje celotno zahtevano dokumentacijo v roku 1 meseca po prejemu obvestila o zaprtju uporabniškega računa.
    5. V primeru prenehanja registrirane uporabe, ponudnik, zaradi zavarovanja interesov ponudnika, na osnovi ter v skladu z veljavno zakonodajo, ohrani podatke o uporabniku in njegovih aktivnostih še najmanj za čas, ki ga za poslovanje s finančnimi storitvami predvideva veljavna zakonodaja (10 let).
  16. Kazenske določbe

    1. Za ravnanje v nasprotju s temi splošnimi pogoji ali za kakršno koli zlorabo v zvezi z registrirano uporabo sistema uPay uporabnik odgovarja v skladu s splošnimi pravili o civilni in kazenski odgovornosti.
  17. Končne določbe

    1. Ta različica splošnih pogojev stopi v veljavo z dnem 01.06.2025 in veljajo do preklica.
    2. Ponudnik lahko, v skladu z veljavno zakonodajo in svojo poslovno politiko spremeni te splošne pogoje, o čemer predhodno, z elektronsko pošto, obvesti svoje registrirane uporabnike na elektronski naslov, v kolikor je uporabnik svoj elektronski naslov podal ob registraciji. V nasprotnem primeru se mora o spremembi splošnih pogojev uporabnik seznaniti sam na spletnih straneh ponudnika. Če uporabnik v roku 14 dni po prejemu obvestila o spremembi splošnih pogojev ali v roku 14 dni po objavi spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh ponudnika ne poda izstopne izjave ter zahteve po zaprtje uporabniškega računa, se šteje, da uporabniki s spremenjenimi pogoji soglaša.
    3. Ponudnik si pridržuje pravico do odprave vseh tiskarskih in slovničnih napak v splošnih pogojih ter na spletnih straneh brez predhodnega obvestila.
    4. V kolikor se izkaže, da je del teh splošnih pogojev, zaradi veljavne zakonodaje pravno sporen, se sporni del nadomesti z ustreznimi določili, ki ustrezajo smislu določila in veljavni zakonodaji. Sprememba pravno spornega dela ne vpliva na druga določila, ki niso pravno sporna.
    5. Za razlago pravnega razmerja med ponudnikom in registriranim uporabnikom ter za reševanje morebitnih sporov, ki izhajajo iz tega razmerja, se uporablja pravo Republike Slovenije.
    6. Morebitne medsebojne spore, ki se nanašajo na registrirano uporabo uPay, rešujeta stranki sporazumno, v kolikor pa to ni mogoče, je za njihovo reševanje stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
    7. uPay.si je blagovna znamka podjetja mc2, kreativne rešitve, d.o.o., www.mc2.si.
    8. Postopek potrjevanja uPay nalogov je registriran pri patentnem uradu v Republiki Sloveniji.